اطلاعیه بهمن 92

اطلاعیه بهمن 92

اطلاعیه بهمن 92Reviewed by فاروس on Jan 19Rating: 5.0اطلاعیه بهمن 92

دانلود این نامه

بسمه تعالی

 زبان آموز عزیز ، اولیاء گرامی

با توفیق الهی و  تلاش همکاران ما در خدمت به فرزندان این مرز و بوم ، آموزشگاه زبان فاروس شاهد  استقبال روز افزون زبان آموزانی است که به اهمیت زبان در دنیای امروز واقف بوده و می دانند دانش مناسب زبانی راه موفقیت را فرا رویشان  خواهد گشود. به دنبال این استقبال نیاز به ارتقاء سیستم  ثبت نام آموزشگاه احساس می شد  که به حمدالله انجام گردید و با توجه به  تغییراتی که در مراحل مختلف ثبت نام ، دریافت شهریه ، فروش کتاب ، کلاس بندی و اعلام نتایج صورت گرفته است نیازمند همکاری شما عزیزان می باشیم. لذا خواهشمندیم موارد زیر را مطالعه نموده و ما را در ارائه خدمات بهتر یاری فرمایید.

  1.  از آنجا که از این پس  شروع و پایان ترمها هماهنگ و همزمان می گردد زبان آموزان می توانند در مهلتی که در پایان هر ترم تعیین می گردد با توجه به سطح و سن خود یکی از کلاسهای  موجود را  در روزهای زوج یا فرد انتخاب نمایند.

Tiny=  35000

Let`s Go=    38000

Connect-4Corner =   40000

  1. سیستم ثبت نام جدید به شیوه ای عمل می نماید که زبان آموز را پس از پرداخت شهریه به طور خودکار  وارد لیست کلاس می نماید،  لذا نام زبان آموزی که در آغاز ترم شهریه خود را پرداخت نکرده باشد در لیست کلاس درج نمی گردد. لذا خواهشمند است حتما در جلسه اول هرترم شهریه پرداخت گردد. در ضمن زبان آموزان می توانند حداقل نیمی از شهریه را  در جلسه اول پرداخت کرده و الباقی را تا جلسه دهم پرداخت نمایند. جدول شهریه به شرح زیر می باشد :
  1. در هنگام پرداخت  شهریه کارت زبان آموزی صادر و در اختیار شما قرار داده می شود که در آن برنامه کلاسی ، میزان شهریه پرداختی ،  مانده شهریه  ، تاریخ شروع ترم و تاریخ آزمون پایان ترم درج شده است . از آنجا که در هر ترم ثبت نام و پرداخت شهریه با استفاده از کارت زبان آموزی صورت می گیرد این کارت دارای اهمیت زیادی بوده به زبان آموزان توصیه می شود در حفظ آن کوشا باشید چاپ کارت مجدد برای زبان آموز مبلغ 2000 تومان هزینه خواهد داشت و در صورت فقدان کارت، اطلاعات مالی موجود در سیستم سندیت خواهد داشت.
  2. زبان آموزان عزیز برای دریافت کتاب آموزشی باید به طبقه دوم آموزشگاه ، فروشگاه کتاب و لوازم التحریر فاروس مراجعه نمایند.  در ضمن لوازم التحریر مورد نیاز در آموزشگاه نیز با قیمت پایین تر از فروشگاههای دیگر در دسترس عزیزان است.
  3. از آنجا که زمان  امتحان پایان ترم  هر زبان آموزان پیشاپیش تعیین شده است آموزشگاه فقط در ایام  تعطیل رسمی که در تقویم ذکر شده است تعطیل می باشد. تعطیلی هایی که به دلیل آلودگی هوای تهران ، بین التعطیلین (بین دو تعطیلی) یا موارد دیگر به جز بارش برف اعلام می شود شامل آموزشگاه زبان فاروس نمی شود و آموزشگاه در این ایام باز و کلاس ها دایر خواهد بود در صورت بارش برف سنگین به طوری که تمام پایه های تحصیلی تعطیل شوند آموزشگاه نیز تعطیل خواهد بود و تلاش  می شود خبر به صورت پیامک به زبان آموز یا اولیای وی اطلاع داده شود.(در ضمن زبان آموزان یا اولیاء گرامی که تاکنون  پیامک های ارسالی آموزشگاه را دریافت ننموده اند در صورتی که پیامک های تبلیغاتی را در گوشی خود غیر فعال ننموده اند  لطفا شماره موبایل و نام زبان آموز را روی یک برگه نوشته و به متصدی ثبت نام تحویل دهند.) در صورت تعطیلی کلاس یا عدم تشکیل آن به هر دلیل کلاس جبرانی تشکیل خواهد شد.

در پایان صمیمانه از بزرگوارانی که با نظرات و پیشنهاد ها ی خود ما را در ارایه ی خدمات بهتر یاری می نمایند تشکر می نماییم.

—————————————————————————————————————–

                                                                                                                                             آموزشگاه زبان فاروس    

4 دیدگاه

4 دیدگاه در “اطلاعیه بهمن 92

  1. محمد گفت:

    سلام وقتتون بخیر ،مشتاق تدریس هستم اگر نیاز باشه ،ممنون میشم شرایطشو استخدامتونو بگید.البته پنج‌سال سابقه تدریس دارم در تمام سطوح‌ولی بیشتر دوست دارم در سطح پایه ای کار کنم چون ارتباطم قوی تر هستش.اگه مایل بودید البته در خدمتم.یا علی

    1. مدیریت گفت:

      بله آموزشگاه زبان فاروس بعد از مراحل گزینش اقدام به جذب نیروهای توانمند میکنه. لطفا رزومه خودتون رو به آدرس زیر ایمیل کنید.
      Pharosenglish@yahoo.com

  2. وحید گفت:

    باسلام،بنده دانشجوی کارشناسی ارشد هستم وقصد دارم تصویرسازی ذهنی برای 504واژه انجام بدهم اگه مایل باشید آن را برای آموزشگاه فاروس درست کنم.
    اگه پی گیری کنید نمونه کار برایتان نشان خواهم داد.

    1. مدیریت گفت:

      ممنون .لطفا خلاصه کوتاهی رو از پروژه خودتون به آدرس pharosenglish@yahoo.com ایمیل کنید.

دیدگاه خود را بنویسید: